söndag 12 januari 2014

Snö och örnar


Så äntligen kom snön. Så mycket ljusare det blir även när solen har gått ner. Tog en bild på fåren och det är knappt att de syns

Efter ridhusträningen i lördags så åkte jag ,Lena och Sandra och tog en fika på stan. Igentligen skulle vi till Nosa In men de hade inte öppnat när vi kom dit.När vi fikat så hängde Lena med mig hem för att få testa löpbandet på en av sina hundar. Det gick hur bra som helst. Senare på eftermiddagen kom Sandra med Spike som oxå ville test löpbandet. Det gick oxå väldigt bra.
Söndag morgon när jag satt och åt frukost säger Magnus ÖRN.......nähää säger jag.Jo ÖRN och då slänger jag mig upp och springer efter kameran. Vi står och tittar på den stora örnen genom fönstret och jag fotar den men kvaliten blir ju inte fullt så bra då.
Kunde till och med fota den när den satt i ett träd genom badrumsfönstret. Gud så lycklig jag blev att den äntligen har sett min åtel. Nu gäller det att fylla på med mat så jag får den att stanna.


Inga kommentarer: