måndag 15 december 2014

Lucia och örnar

 
Förra veckan så kom tidningen Svenska dobermann och Magnus var med på två sidor i färg.Jättekul.
Det blåste ganska mycket i veckan och vi klarade oss från strömavbrott mm men en stor tall hade rasat över vägen så godset kom ner och sågade upp den.


I torsdags så var vi ett gäng som käkade julbord på kroken i Nynäshamn. Det var supergott och rekommenderas varmt


Började lördagen med ridhusträning och efter det lucia vallning på Tottnäs. Det var till och med luciatåg


Sanna var tomte och alla skärgårdslammshundar fick var sin lite julklapp

Okey bjöd på tårta efter att ha fått förstapris i Elit för några veckor sedan


Titta vilka fina gosadjur Okey fick. Tigern skall vi spara till ett speciellt tillfälle

Självklart såg jag massor med örn och fotade en hel del

Såg även de fina kronhjortarna



I söndag skulle Magnus och jag ut och åka en svang. Jag hade med kameran och när jag klev ner från trappen så säger Magnus ÖRN !!! Wow vilka läckra bilder jag fick. Klicka på den för att se den större.

Nu är det jobb några dagar sedan styr bilen mot västervik några dagar.

Inga kommentarer: