tisdag 30 december 2014

Jul

 
Får ta det lite baklänges. Jag har målat en hel del julklappar till jul och här är en av tavlorna
 
Fotat har jag gjort en hel del. Bland annat denna häftiga måne. Klicka på bilden

En dag när jag satt nere vid bryggan så kom denna korp med en jättemumsbit i munen

Så dagen efter gick jag ner med kameran och massäck och satte på bryggan . Såg flera havsörnar och bilder kommer längre ner.

Jag har även fotat lite annat så som Sannas får vid vattnet

Här kommer en bild på en havsörn

Sandra och Alex var hemma hos oss en dag och käkade hemgjord pizza . Mums

Okey och Dido har fått massor med promenader

Nedan kommer flera foton på får; vallning och örnar



Har även tagit en jättefin porträttbild på Sandra och hennes hundar.



Tog en dag en sväng till Torö stenstrand , och ytterligare hundbild på promenader

Hälge kom springande på en av promenaderna


Innan jul var jag i Västervik och då jag några gånger och kollade på Fille när han tränade hockey


Var även hemma hos Camilla och drack lite vin

Hos mamma och pappa blev hundarna ordentligt bortskämda

Ja, det var en salig blandning på bilder och kanske lite i fel ordning men man säger ju att en bild säger mer en tusen ord.

Inga kommentarer: