söndag 23 november 2014

Så rolig helg jag har haft


Jag tar det lite bakvänt. I dag så tävlade vi i Viksberg .Jag har startat ett gäng Elit men vi nollar alltid minst 2 moment för att okey har låst sig . Jag fick aldrig något förstapris med i elit med dido så jag har aldrigt lyckats med det ,men i dag så hände det. Okey låste sig inte och vi hade heller inga 0:or. jag är så fantastiskt glad.


För övrigt har jag fotat lite som vanligt och här är den fina fjällvråken igen 


Tog en sväng i morse och såg då en kronhjort.
Lördag eftermiddag och kväll firade vi en överraskad micke Hjort som fyller 50. vi var totalt 16 personer och vi kidnappade honom hemma hos sig. där efter åkte vi till ballbraeker på Kungsholmen. Där tävlade vi i 5 kamp och åt en god middag. Tror Micke blev glad för denna överraskning,och vi hade superkul

Roligt att få klä upp sig och slippa hundkläder ibland.
Nu har jag en vecka framför mig med lydnadsträning, styrelsemöte, bågskytte och konferans med julbord med jobbet.

Inga kommentarer: