söndag 16 november 2014

Okej, gör ett försök att börja blogga igen

Eftersom jag inte gjort något inlägg sedan tidigt i sommar så kommer här en hel drös med bilder. Det är inte riktigt tidsrätt men de kanske inte gör något. Ska försöka blogga varje söndag och hoppas att någon är här och kikar .-)



Börjar med lite bilder från Öland då jag och Maria var där i höstas. Vi var främst där för att fota havsörn men det blev en del andra bilder också.


Vi såg 7 havsörnar på ett och samma ställe och det var så himla mäktigt.
I agusti var det bruks och IPO SM och jag var parkeringsansvarig tillsammans med Martin. Eftersom jag hade husvagnen på plats kunde man festa till det lite på kvällarna och det var jättemysigt
Hel 50 000 kr drog vi in på parkeringen. Helt otroligt :-)
Magnus och jag var en lördag på Solvalla för lite staffet i drag. Jag skulle vara hjälpare att hålla Mexx och fy sjutton, det var jobbigt. Se bilden.
I oktober var Maria och jag i mora för att heja och hjälpa Magnus på Barmarks SM Det kunde stolt åka hem med en guldmedalj
När vi ändå var i mora passade vi på att besöka Orsa björnpark.


Mycke svamp har det varit i höst och vi har givit bort en hel del till de som själva inte kommer ut i skogen.
Magnus , jag och Sandra har börjat med bågskytte och det är så himla kul
Det gäller att ha skydd , annars får man blåmärke :-)

Okey och jag har inte tränat så mycket i höst. vi har tävlat en del men han låser sig så vi har haft en hel del 0:or . vi har en tävling kvar för i år och jag vill verkligen att han inte låser sig på den 

Här har vi publik av en katt 

Magnus, Maria och jag har fart runt bland laxtrappor , men vi har inte sett till några öringar. Tris, för det hade varit jättekul att fota
Fåren har fått vinterbäddat och jag har precis öppnat första höbalen. Så sent har jag aldrig öppnat tidigare.
Jag , Martin och Maria hyrde i september en segelbåt med skeppare och åkte på örn och sälsaffari. Vi såg 5 havsörnar och en massa säl. Väldigt underbar dagsutflykt.


Annars är jag ute och fotar lite då och då men nu har man ju bara helgerna .Tyvärr så har det varit både grått och regnigt så det har inte blivit så bra bilder.
Så, nu får det vara nog för denna gång .

Inga kommentarer: