söndag 7 december 2014

Då har det gått en vecka till


Börjar med att visa en bild på Okey och hans syskon när de var små. Det fyllde nämligen 4 år nu i veckan. Okey fick fira med massor av leverpastej.


I går lördag böjde ridhusträningen igen. Det är jag, Magnus, Sandra, Lena och Sonja som tränar i hop. Saknar Tage som inte skall vara med i år.Hoppas innerligt att han mår bättre snart och kan börja träna med oss igen.
Efter ridhusträningen drog jag till Tottnäs på vallkurs. Okey skötte sig strålande bra och vi fick fösa på stor flock.
När jag åkte hem där ifrån så såg jag mufflonfåren och stannade för att fota dem
I söndags morse fick jag en verkligt glad överraskning. I en gran så satt det en ung havsörn. Fotade den från fönstret

Lite lydnadsträning blev det även i dag och där efter åkte jag ut till Sanna. Vi tog en promenad med hundarna och kameran var med. 5 havsörnar såg vi

Nu kommer en fullsmetad vecka. Möte på klubben, bågskytte ,julbord, ridhusträning och kennelträff.

Inga kommentarer: